کیا دیگر خودروی دو درب نمی‌سازد!

0
(0)

هر روز بر تعداد خودروسازانی که دیگر محصولات دو درب عرضه نمی‌کنند افزوده می‌شود. بازار خودرو بیشتر به سمت خودروهای مرسوم و کاربردی تمایل پیدا می‌کند و یکی از مشهورترین فرم‌های بدنه یعنی دو درب به تاریخ می‌پیوندد. به‌طور مثال می‌توان به سئات اشاره کرد که دیگر مدل‌های دو درب لئون و Mii را عرضه نمی‌کند.

2246 1024x683 کیا دیگر خودروی دو درب نمی‌سازد!

دیگر مثال این وضعیت سومین نسل کیا سید است که اخیراً معرفی شده و بجای مدل جذاب هاچبک/کوپه‌ی پروسید شاهد تولید مدل کاربردی‌تر و البته جذاب پروسید شوتینگ بریک هستیم. ظاهراً کیا تنها به همین خودرو بسنده نکرده و گفته دیگر برنامه‌ای برای تولید محصولات دو درب در آینده ندارد.

2247 1024x683 کیا دیگر خودروی دو درب نمی‌سازد!

مدیر طراحی کیای اروپا در خلال مصاحبه‌ای که با CarAdvice داشته چگونگی تصمیم‌گیری مقامات این برند برای عدم تولید پروسید دو درب و فکر کردن به گزینه‌ای دیگر را شرح داده است. و این پاسخ جالب‌توجه همان خودرویی است که به آن اشاره کردیم یعنی پروسید شوتینگ بریک که چند روز پیش در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد. این خودرو را با سید اسپورت واگن عادی اشتباه نگیرید. البته هر دو خودرو تقریباً فضای بار یکسانی دارند. تولید این خودرو از ماه آینده شروع خواهد شد و سفارش آن‌هم از اوایل سال آینده کلید می‌خورد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی کیا K900 مدل 2019: امپراطوری از خاوران

0 (0) شاید بهتر باشد امروزه بر روی برند محصولات وسواس کمتری به خرج داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا