مقایسه کیا سراتو با لامبورگینی آونتادور!

0
(0)

کیا با مقایسه غیر معمول نسل جدید فورته/سراتو با لامبورگینی آونتادور ما را به یاد قسمت‌های قدیمی تاپ گیر انداخته است! این مقایسه در یک پیست صورت گرفته است. البته انتظار نداشته باشید که این سدان کامپکت در جنگی درگی با سوپر اسپورت ایتالیایی درگیر شود یا از هر نوع شگردی برای ثبت زمان سریع‌تر در پیست استفاده کند زیرا این مقایسه در حالت سکون انجام شده است.

680 1024x569 مقایسه کیا سراتو با لامبورگینی آونتادور!

فورته یا همان سراتوی خودمان دو درب بیشتر از لامبورگینی آونتادور داشته و فضای صندوق آن بزرگ‌تر است! این خودرو می‌تواند 5 نفر را حمل نماید و تجهیزات بیشتری نسبت به حریف ایتالیایی خود داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند اشاره کرد. نهایتاً کیا اذعان می‌کند پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی باعث می‌شود سرعتی جهنمی برای آونتادور به ارمغان بیاورد. البته پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری فورته جدید با قدرت 174 اسب بخاری برای سواری روزمره به حد کافی مناسب است.

681 1024x554 مقایسه کیا سراتو با لامبورگینی آونتادور!

همچنین فاصله قیمتی بین این دو خودرو وجود دارد: حدود 400 هزار دلار که با آن می‌توانید یک دستگاه فورته صفرکیلومتر و ویلایی کوچک در ایتالیا بخرید. البته این‌ها را کیا می‌گوید!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات کیا استینگر

0 (0) استینگر (Stinger)، سدان جدید دیفرانسیل عقب، چهار درب و اسپورت بَک کیا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا