معرفی رسمی کیا SP کانسپت

0
(0)

کیا برنامه‌های خود برای آغاز خرده‌فروشی در هند از نیمه دوم سال آینده را اعلام کرد و البته این کار را با نمایش 16 مدل جهانی در نمایشگاه اکسپو 2018 هند انجام داد. یکی از جدیدترین محصولات کیا که در این رویداد حاضر است کانسپت SP بوده که منحصراً برای بازار هند طراحی و مهندسی شده و به فرم یک کراس اوور کامپکتی است که از طراحی خارجی برجسته بهره می‌برد. پیتر شرایر، سر طراح کیا می‌گوید نسخه تولیدی این خودرو بسیار شبیه نمونه مفهومی خواهد بود.

961 معرفی رسمی کیا SP کانسپت

طراحی بخش جلوی SP احتمالاً جالب‌ترین بخش خودرو بوده زیرا در آن شاهد احاطه شدن دماغه ببر بزرگ با یک جفت چراغ نرمی هستیم که پیش از این در کیا دیده نشده بود. دسته دوم چراغ‌ها درست زیر چراغ‌های اصلی بوده و در بخش بالا نیز شاهد خیزهای گیرایی هستیم. با دستگیره‌های درب آسان‌بازشو، رینگ‌های دو رنگ و سقف سفید رنگ، کیا SP خودرویی هوشمند به نظر می‌رسد. هنوز جزئیات قوای محرکه این کانسپت اعلام نشده اما انتظار می‌رود کراس اوور جدید کیا در تأسیسات جدید این خودروساز در هند مونتاژ شود. SP در زمان عرضه باید به مصاف برادر خود یعنی هیوندای کرتا برود. البته احتمال دارد این خودرو موارد اشتراکی با کرتا داشته باشد.

962 معرفی رسمی کیا SP کانسپت

کیا همچنین در این رویداد خودرویی اکثر محصولات خود از پیکانتو گرفته تا استینگر، موهاوی و نسخه‌های هیبریدی نیرو و اپتیما را نمایش داده است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این خودروها به هند وارد خواهند شد اما مشخص است که کیا برنامه‌های بزرگی برای حضور در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دنیا دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما