سدان های جدید کیا در نمایشگاه شانگهای

0
(0)

کیا با دو خودروی جدید در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور یافته است. این خودروها به‌طور خاص برای مشتریان چینی طراحی، مهندسی و ساخته شده‌اند.

اولین خودرو که پگاس Pegas نامیده می‌شود سدانی کامپکت است که خریداران جوان را هدف گرفته است. این خودرو از طراحی قابل شناسایی کیا برخوردار بوده و از برجسته‌ترین شاخصه‌های طراحی آن می‌توان به جلوپنجره‌ی دماغه‌ی ببری اشاره کرد که تقریباً در تمامی مدل‌های جهانی کیا دیده می‌شود.

2017 kia pegas china سدان های جدید کیا در نمایشگاه شانگهای

فاصله‌ی بین محورهای کیا پگاس 2570 میلی‌متر و حجم صندوق بار آن 475 لیتر است که طبق گفته‌های سازنده آن را به یکی از تطبیق‌پذیرترین و کاربردی‌ترین خودروهای کلاس تبدیل می‌کند. کیا چیز زیادی درباره‌ی این خودرو نگفته اما به این نکته اشاره کرده که به منظور افزایش راحتی سرنشینان در سفرهای طولانی، پگاس با سانروف بزرگ و استراحتگاه‌های دست مرکزی سرنشینان جلو عرضه می‌شود.

Kia Pegas 02 سدان های جدید کیا در نمایشگاه شانگهای

نیروبخش پگاس پیشرانه‌ی 1.4 لیتری بنزینی است که قدرت 94 اسبی و گشتاور 133 نیوتون متری دارد. این خروجی از طریق گیربکس 5 سرعته ی دستی استاندارد یا 4 سرعته اتوماتیک سفارشی به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

2017 kia k2 cross china سدان های جدید کیا در نمایشگاه شانگهای

دومین خودروی کیا که در شانگهای دیده می‌شود مدل K2 کراس است که مدل استاندارد K2 آن را در بازارهای دیگر با نام ریو می‌شناسیم. این خودرو دارای پوشش‌های پلاستیکی در اطراف بدنه بوده و ارتفاع آن از سطح زمین 45 میلی‌متر افزایش یافته است. همچنین ریل‌های سقفی نیز به آن افزوده شده و اگرچه فاصله‌ی بین محورها همانند مدل هاچبک است اما از نظر طولی شاهد افزایش 40 میلی‌متری طول و 30 میلی‌متری عرض K2 کراس هستیم.

Kia K2 Cross 01 سدان های جدید کیا در نمایشگاه شانگهای

مصرف‌کننده‌ها می‌توانند از بین پیشرانه‌های 1.4 لیتری 99 اسبی یا 1.6 لیتری 121 اسب بخاری یکی را انتخاب کنند. هر دو پیشرانه به گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک متصل هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

قیمت و مشخصات کیا سورنتو فیس‌لیفت 2019

0 (0) کیا سورنتو 2019 فیس لیفت که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2017 معرفی شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما