دستور ایست به کیا سراتو (فورته) کوپه

0
(0)

کیا حدود یک سال پیش و در نمایشگاه خودروی دیترویت از سراتو (فورته) به‌روز شده رونمایی کرد. مدل‌های 4 درب سدان و 5 درب هاچبک این خودرو پذیرای بازنگری‌های ظاهری و کابین و همچنین تریم جدید S و پیشرانه‌ی 2 لیتری شدند. انتظار می‌رفت مدل جوان پسندتر سراتو کوپ نیز همین به‌روزرسانی را دریافت کند اما این اتفاق رخ نداد. حالا دلیل این کار را می‌دانیم. سخنگوی کیا جیمز هوپ در مصاحبه با CarsDirect گفته که سراتو کوپ پس از مدل 2016 دیگر تولید نمی‌شود:

به منظور همخوانی بهتر با خواسته‌های مصرف‌کنندگانمان، کیا تولید سراتو کوپ دو درب را به خاطر کاهش فروش متوقف کرده است.

kia forte koup دستور ایست به کیا سراتو (فورته) کوپه

بدین ترتیب کیا دیگر سفارش‌های جدید برای کوپ را دریافت نخواهد کرد اما اگر عجله کنید شاید بتوانید یکی از آنها را با بهایی مناسب بیابید. مدل EX مجهز به پیشرانه‌ی 2 لیتری 173 اسبی در سایت کیا بهای آغازین 19890 دلاری دارد درحالی‌که بهای تریم SX مجهز به پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربوی 201 اسب بخاری پیش از اضافه شدن هزینه‌ی تحویل از 20690 دلار آغاز می‌شود.

2013 374129 2014 kia forte coup1 دستور ایست به کیا سراتو (فورته) کوپه

اگرچه تقاضای ضعیف کیا را مجبور به توقف تولید سراتو کوپ کرده اما دو مدل دیگر سراتو عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. جیمز هوپ می‌گوید فروش خانواده‌ی سراتو در سال گذشته رکورد جدیدی را بر جای گذشته و در سال 2017 نیز این موفقیت ادامه دارد زیرا فروش سراتو در سه ماهه‌ی اول سال حدود 5 درصد افزایش را نشان می‌دهد. هم‌اکنون ارزان‌ترین مدل سراتو به تریم پایه‌ی LX با بهای 16600 دلاری تعلق دارد. از طرف دیگر گران‌ترین مدل نیز هاچبک سراتو SX با بهای 23800 دلاری است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مقایسه طراحی نسل جدید و قدیم کیا سول

0 (0) کیا با معرفی سومین نسل از هاچبک جعبه‌ای شکل سول در نمایشگاه خودروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا