تغییرات جدید کیا اپتیما 2018 در اروپا

0
(0)

سرانجام کیا اپتیما در اروپا با پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی جدیدی عرضه خواهد شد. این پیشرانه جدید که برای بازار اروپا تدارک دیده شده به لطف تکنولوژی کنترل آلایندگی‌های فعال SCR که باعث می‌شود استانداردهای آلایندگی سخت‌تر پاس شوند بسیار پاک‌تر از پیشرانه قبلی 1.7 لیتری CRDi می‌باشد. پیشرانه مورد بحث قدرت 134 اسب بخاری و گشتاور 320 نیوتون متری دارد بنابراین قدرت آن دقیقاً برابر با پیشرانه قبلی بوده اما گشتاورش 4 واحد کمتر است.

1128 تغییرات جدید کیا اپتیما 2018 در اروپا

اما اگر پیشرانه بنزینی را ترجیح می‌دهید باید گفت کیا در حال عرضه پیشرانه 1.6 لیتری توربوی جدید با قدرت 177 اسبی و متصل به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه می‌باشد. این پیشرانه در جایگاهی پایین‌تر از نسخه 2 لیتری تنفس طبیعی و پیشرانه 2 لیتری توربوی قوی‌تر نسخه فول GT قرار می‌گیرد.

1129 تغییرات جدید کیا اپتیما 2018 در اروپا

در خبر دیگری باید گفت کیا اپتیما 2018 بازار اروپا دارای به‌روزرسانی کمی در سپر جلو و گرافیک جدید چراغ‌های عقب LED می‌باشد. مه شکن‌های جلو و عقب نیز تغییراتی را داشته درحالی‌که مدل سدان از سپر عقب جدیدی استفاده می‌کند. همچنین جلوپنجره دماغه ببر کیا نیز دارای عناصر کرومی درخشان است که آن را شبیه نسخه آمریکایی‌ اپتیما کرده است. تکمیل کننده تغییرات ظاهری اپتیمای 2018 رینگ‌های جدید با ابعاد 16 تا 18 اینچی است. هر دو تریم فول GT Line و GT نیز به‌روز شده‌اند اما برای درک این تغییرات باید وقت زیادی بگذارید.

1130 تغییرات جدید کیا اپتیما 2018 در اروپا

حرف زیادی را نمی‌توان درباره کابین زد اما خب برخی تغییرات نیز در این بخش صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به فرمان جدید، تریم کروم ساتین روی داشبورد و نورپردازی ارتقا یافته می‌باشد. از نظر ایمنی هم کیا سیستم هشدار توجه راننده را به اپتیما اضافه کرده که هشدارهای صوتی و بصری را در صورت عدم تمرکز راننده روی جاده اعلام می‌کند. پیرو رونمایی از در نمایشگاه خودروی ژنو، کیا اپتیمای بازار اروپا از سه‌ماهه سوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

1131 تغییرات جدید کیا اپتیما 2018 در اروپا

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی کیا K900 مدل 2019: امپراطوری از خاوران

0 (0) شاید بهتر باشد امروزه بر روی برند محصولات وسواس کمتری به خرج داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا