تصاویر جاسوسی کیا سراتو/فورته GT مدل 2020

0
(0)

مدیر تولید کیا سراتو/فورته اوایل سال جاری به تولید نسخه‌ای جذاب‌تر از این خودرو اشاره کرده بود و به نظر می‌رسد اولین تصاویر از این خودرو منتشر شده‌اند. کیا سراتو GT 2020 که دارای پوشش‌های استتاری زیادی است اسپورت تر از نسخه پایه خواهد بود. اگرچه پوشش‌های یاد شده اکثر تغییرات طراحی این خودرو را پوشانده‌اند اما عکاسان صنعتی می‌گویند این خودرو دارای نمای جلوی جدید با جلوپنجره‌ای بازنگری شده و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر خواهد بود. تغییرات ظاهری این خودرو به عقب نیز گسترش یافته زیرا سراتو GT دارای سپر عقب متفاوت و سیستم اگزوز با دو خروجی می‌باشد.

1977 1024x683 تصاویر جاسوسی کیا سراتو/فورته GT مدل 2020

اگرچه به نظر نمی‌رسد تغییرات رخ داده در طراحی شدید باشند اما سراتو GT دارای پیشرانه‌ای قوی‌تر خواهد بود. هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما محتمل‌ترین گزینه برای این خودرو پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی بکار رفته در هیوندای الانترا اسپورت است. این پیشرانه قدرت 201 اسب بخاری و گشتاور 264 نیوتون متری دارد. اگر همین پیشرانه در سراتو GT هم بکار رود بنابراین این خودرو 54 اسب بخار قدرت و 85 نیوتون متر گشتاور بیشتر خواهد داشت. مدل پایه دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با خروجی 147 اسبی و گشتاور 178 نیوتون متری است.

1978 1024x683 تصاویر جاسوسی کیا سراتو/فورته GT مدل 2020

از آنجایی که نسخه GT به عنوان پرچم‌دار سراتو انجام‌وظیفه خواهد کرد انتظار می‌رود این خودرو از تجهیزات زیادی همچون سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی و طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده سود ببرد. کابین نیز دارای شاخصه‌های اسپورت خواهد بود اما بازهم می‌گوییم که چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما