ترکیب هنرمندانه‌ ب‌ام‌و Z4 و کیا استینگر!

0
(0)

زمانی که X-Tomi Design بدنه‌های متفاوتی را روی ب‌ام‌و Z4 قرار داد ما به این فکر کردیم که کار این طراح جواب داده است. منظور ما وجود یک Z4 کوپه و شوتینگ بریک است! چرا که نه؟! هر دو خودرو واقعاً ظاهر جذابی داشته‌اند؛ اما زمانی که این فتوشاپ کار زبردست ظاهر سوئیفت اسپورت را روی Z4 قرار داد واقعاً سورپرایز شدیم چراکه نتیجه‌ی نهایی به‌طور تعجب‌آوری جذاب و زیبا بود. ظاهراً دست‌اندرکاران X-Toni Design تصمیمی به توقف کارهای عجیب خود ندارد و به تازگی شاهد ترکیب هنرمندانه‌ی Z4 با کیا استینگر بوده‌ایم که واقعاً نتیجه‌ی درخوری داشته است.

2393 1024x576 ترکیب هنرمندانه‌ ب‌ام‌و Z4 و کیا استینگر!

از نظر ما بدنه‌ی کانورتیبل هم روی کیا استینگر جواب می‌دهد. کاپوت Z4 با نمای جلوی کیا تکمیل شده و چراغ‌های جلوی نازک‌تر نیز ظاهر بهتری را برای این رودستر آلمانی به ارمغان آورده‌اند. از نظر جلوپنجره، تفاوت خیلی زیادی بین نسخه‌ی کلیوی شکل ب‌ام‌و با فرم دماغه‌ی ببری کیا وجود ندارد.

2394 1024x576 ترکیب هنرمندانه‌ ب‌ام‌و Z4 و کیا استینگر!

در واقع نتیجه‌ی کار به حدی خوب است که شاید کیا به فکر تولید استینگر کانورتیبل بیفتد. در صورتی که این خودرو از ظاهر خوبی برخوردار باشد احتمالاً فروش بالایی خواهد داشت. استینگر که یکی از بهترین ساخته‌های کیا تاکنون می‌باشد دو سال است که در بازار حضور داشته و کاملاً خبرساز بوده است. این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربویی در نسخه‌ی GT بهره برده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر با 365 اسب بخار و 510 نیوتون متر می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما