کیا سراتو سایپا با 8 آپشن جدید

0
(0)

سایپا برای نسل قدیمی سراتوی خود مجوزهای نصب تعدادی از آپشن‌های پرطرفدار را کسب کرده است. آپشن‌هایی که باعث می‌شوند این خودروی سدان جمع‌وجور و البته قدیمی، در کورس رقابت با خودروهای مجهز و پر از آپشن چینی در بازار ایران بتواند رقابتی بهتر داشته باشد.

KIA Cerato 2012 sedan front view کیا سراتو سایپا با 8 آپشن جدید

سراتوی آپشنال، نسخه‌ای از این خودرو است که با تجهیز به 8 ویژگی جدید وارد بازار می‌شود.
کیا سراتوی سایپا همان سراتو TD نسل دوم است که بین سال‌های 2008 تا 2013 تولید می‌شد و سپس توسط کیا از رده خارج و با نسل جدید و زیباتر، امن‌تر و پر امکانات تری جایگزین شد درحالی‌که طبق سیاست‌های تولیدکنندگان ایرانی، این خودرو تازه در سال 2014 وارد خط تولید در کشورمان شد. حالا که 3 سال از تولید این کره‌ای می‌گذرد ظاهراً کیا رضایت داده است تا سایپا آپشن‌های جدیدش را روی این خودرو نصب کند.

این خودرو که احتمالاً اواخر بهار 1396 و با جهش حدود 6 میلیون تومانی قیمت نسبت به مدل فعلی‌اش به دست مشتریان می‌رسد، دارای 8 ویژگی جدید است؛ ویژگی‌های که بنا به گفته سایپا با تأیید و زیر نظر مستقیم کیاموتورز روی سراتو نصب شده‌اند:

– سانروف
– سنسور عقب
– دوربین عقب
– سیستم قفل و سوئیچ هوشمند (Smart Key)
– صفحه جلو آمپر و کیلومترشمار جدید
– سیستم مولتی‌مدیا با ناوبری GPS
– روکش چرم جدید صندلی‌ها
– سیستم تعویض دنده پشت فرمان (Paddle Shifter)

cerato کیا سراتو سایپا با 8 آپشن جدید

طبق گفته‌های سایپا، آپشن‌های جدیدی که روی سراتو نصب شده ماحصل نظرسنجی از مشتریان این خودروست. البته سایپا هنوز تصمیمی به توقف عرضه سراتو معمولی ندارد و همه‌چیز به واکنش بازار در سال آینده بستگی دارد. هم‌اکنون 80% ظرفیت تولید سراتو برای مدل اتوماتیک آن است. در حال حاضر قیمت نسخه 1.6 لیتری سراتوی سایپا در نمایندگی 75.8 و نسخه 2.0 لیتری آن 90.9 میلیون تومان می‌باشد. در حالی که قیمت سراتوی آپشنال 98.990 میلیون تومان اعلام شده است، این هشت آپشن برای خریداران حدود 9 میلیون تومان آب می‌خورند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما