کیا اسپورتیج فیس لیفت!

0
(0)

چهارمین نسل از کیا اسپورتیج در پاییز سال 2015 معرفی شده بنابراین آماده شدن کره‌ای‌ها برای فیس لیفت کردن این کراس اوور محبوب جای تعجبی ندارد. اخیراً اسپورتیج فیس لیفت در حال تست در خیابان‌ها دیده شده و البته از پوشش‌های استتاری سنگینی برخوردار بوده است. هرچند به نظر می‌رسد این خودرو دارای چراغ‌های جلوی جدید با 4 دیلایت گرد است. بررسی دقیق‌تر این خودرو همچنین نشان دهنده سپر جلوی بازنگری شده با تریم کروم قابل‌توجهی است. ورودی‌های هوا نیز تغییر کرده و با مه شکن‌های نوین همراه شده‌اند.

1266 1024x683 کیا اسپورتیج فیس لیفت!

اگرچه درب‌های این پروتوتایپ پوشیده شده اما تصاویر پیشین حاکی از عدم اصلاح این بخش‌ها بوده است. همین سخن را نمی‌توان درباره بخش عقب خودرو زد زیرا اسپورتیج به‌روز شده دارای چراغ‌های پشتی LED و به‌روزتر است. سپر نیز برخی تغییرات را خواهد داشت اما در این لحظه نمی‌توان آن را تأیید کرد.

1267 1024x683 کیا اسپورتیج فیس لیفت!

هنوز مشخص نیست که آیا کابین نیز دستخوش تغییرات وسیع می‌شود یا خیر اما احتمالاً انتظار داریم به‌روزرسانی‌های ملایمی در این بخش صورت پذیرد. شاید برخی تغییرات کابین اسپورتیج شامل پوشش جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوت و ویژگی‌های کمک راننده مدرن باشند. امیدواریم کیا از متریال باکیفیت‌تر و کلیدهای جدید در کابین اسپورتیج استفاده کند.

1269 1024x683 کیا اسپورتیج فیس لیفت!

هنوز نوع پیشرانه‌های این خودرو تأیید نشده اما مدل آمریکایی اسپورتیج با پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری که قدرت 181 اسب بخاری و گشتاور 237 نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند اسپورتیج SX توربو را سفارش دهند که از قلب تپنده 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 240 اسب و گشتاور 352 نیوتون متر استفاده می‌کند.

1268 1024x683 کیا اسپورتیج فیس لیفت!

اگرچه احتمال تغییرات وسیع در پیشرانه‌ها ضعیف است اما معاون تحقیق و توسعه گروه هیوندای اخیراً گفته بود در حال کار بر روی سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی برای اسپورتیج هستند. چیز زیادی درباره این سیستم گفته نشده اما باید قاعدتاً مصرف سوخت و آلایندگی پیشرانه را کاهش دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

کیا موهاوی

3 (7) کیا برای اولین بار در سال 2008 در کرهٔ جنوبی اس‌یووی کاملاً جدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما