کانسپت جدید کیا، ترکیبی از پرفورمنس و زیبایی

0
(0)

کراس اوور XCeed تنها خودروی جدید کیا در نمایشگاه ژنو نخواهد بود. این خودروساز کره‌ای یک کانسپت الکتریکی کاملاً جدید را نیز رونمایی خواهد کرد و به همین خاطر اولین تیزر از آن منتشر شده است. این تیزر که با کپشن “سریع‌تر کردن ضربان قلب” منتشر شده نشان دهنده‌ی خودرویی فعلاً بدون نام است که می‌خواهد مسیر کیا در بحث الکتریکی سازی را نشان دهد. خودروی مفهومی کیا در مرکز طراحی اروپایی این شرکت در فرانکفورت طراحی شده و نشان دهنده‌ی علاقه‌ی کیا به حرکت در مسیر هیجان‌انگیز الکتریکی‌هاست.

2578 1024x555 کانسپت جدید کیا، ترکیبی از پرفورمنس و زیبایی

در تنها تیزر منتشر شده تا به اینجا می‌توانیم نمای جلوی خودرویی را ببینیم که از چراغ‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. نوار LED اطراف دو دسته LED افقی را احاطه کرده است. لوگوی کیا نیز به‌صورت نورانی خودنمایی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های طراحی این کانسپت الکتریکی می‌توان به کاپوت عضلانی، قوس‌های چرخ پهن و دوربین‌های کوچکی اشاره کرد که جایگزین آینه‌های جانبی شده‌اند. ما هم با این گفته‌ها موافقیم اما کانسپت کیا علاوه بر ظاهری گیرا و جذاب پرفورمنس قابل‌توجهی هم خواهد داشت. مدیر کیا خاطرنشان ساخته این خودرو به گونه‌ای عمل خواهد کرد که در زمان راندن آن موهای پشت گردنتان بلند شود. قطعاً خبرهای بیشتری از این کانسپت در چند روز آینده منتشر خواهد شد بنابراین منتظر اخبار هیجان‌انگیزتری باشید!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما