ویژگی‌های طراحی نسل بعدی کیا اپتیما

0
(0)

ماه پیش و در نمایشگاه خودروی نیویورک شاهد رونمایی از هیوندای سوناتا 2020 بودیم و حالا تمرکز این گروه خودروسازی روی توسعه‌ی نسل جدید کیا اپتیما معطوف شده است. اگرچه این اواخر خبرهای زیادی از اپتیما به گوش نرسیده اما مدیر طراحی این خودروساز کره‌ای به برخی جزئیات جدید سدان جدید شرکت اشاره کرده است. یونگ چول جو در مصاحبه با اتوکار گفته نسل بعدی اپتیما از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود که خیلی خشن نیست اما روبه‌جلو بوده و از هویت قوی برند سود می‌برد.

2633 1024x554 ویژگی‌های طراحی نسل بعدی کیا اپتیما

او خاطرنشان ساخته زبان طراحی این خودرو منعکس کننده‌ی شخصیت خلاق، جوان، چالش‌برانگیز، نمادین و جذاب کیا خواهد بود. جو خیلی وارد جزئیات نشده اما در ادامه گفته که اپتیمای جدید جزئیات غیرمنتظره‌ای خواهد داشت. زبان طراحی جدید این خودرو در محصولات آتی کیا هم بکار خواهد رفت و هر کلاس خودرویی از نمای جلوی ببر متمایز و احساس و ظاهر سه‌بعدی‌تری سود خواهد برد. این خودروساز از جلوپنجره‌ی آشنای خود همچنان استفاده خواهد کرد اما لوک دانکر ولکه مدیر طراحی گروه هیوندای موتور اعلام کرده محصولات آتی این شرکت ظاهری اسپورت تر خواهند داشت. به نظر می‌رسد کیا این تغییرات را با کانسپت Imagine به نمایش گذاشته چراکه این خودرو از جلوپنجره‌ی جدید ماسک ببر برخوردار بوده است.

2634 ویژگی‌های طراحی نسل بعدی کیا اپتیما

دانکر ولکه جدای از صحبت درباره نسل جدید اپتیما به نسل بعدی اسپورتیج نیز اشاره داشته و گفته این خودرو حتی برجسته‌تر از توسان جدید خواهد بود. هنوز زمان عرضه این خودرو مشخص نیست اما اسپورتیج فیس لیفت اوایل سال جاری معرفی شده بنابراین احتمالاً چند سالی تا زمان معرفی نسل جدید آن فرصت وجود خواهد داشت. کیا تنها خودروسازی نیست که از زبان طراحی جدید استفاده می‌کند زیرا هیوندای نیز مسیر طراحی خودروهایی جذاب، اسپورت و شیک را در پیش گرفته است. به همین خاطر محصولات جدید هیوندای طراحی احساسی‌تر و لوکس‌تری خواهند داشت. همچنین تمایز بیشتری بین محصولات هیوندای و کیا به وجود خواهد آمد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما