نسخه جذاب‌تر کیا سراتو 2019 در راه است؟!

0
(0)

درحالی‌که خریداران اروپایی می‌توانند کیا پرو سید GT را با قدرت 200 اسب بخاری خریدار کنند اما در آمریکا نسخه پرفورمنس سراتو/فورته موجود نیست. اسپورت ترین خودروی پایه‌ی کیا که آمریکایی‌ها می‌توانند بخرند سول توربو یا هیوندای الانترا اسپورت است.

877 1024x680 نسخه جذاب‌تر کیا سراتو 2019 در راه است؟!

اما اگر اخبار جدیدی که منتشر شده‌اند صحیح باشند، نهایتاً کیا می‌تواند نسخه پرفورمنس سراتو/فورته را در آمریکا عرضه کند. مدیر تولید کیا سراتو در خلال مصاحبه با موتور ترند گفته که احتمال تولید نسخه جذاب‌تر از این خودرو وجود دارد. هنوز مشخص نیست که مدل جذاب‌تر از سراتو چه چیزی می‌تواند باشد.

878 1024x680 نسخه جذاب‌تر کیا سراتو 2019 در راه است؟!

این اخبار اندکی پس از آنکه نسل جدید سراتو در دیترویت 2018 معرفی شد منتشر شده‌اند. هنوز مشخص نیست که منظور کیا از مدل جذاب‌تر چیست اما با توجه به اینکه پلتفرم سراتو با الانترا، i30 و سید یکسان است بنابراین احتمالاً تولید نسخه پرفورمنس این خودرو نیز وجود دارد. برای الآن باید با سراتو استاندارد سر کرد. این سدان جدید که برای اولین بار در دیترویت دیده شد از شاخصه‌های طراحی نوینی سود برده و پیشرانه 2 لیتری آن قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 178 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس CVT متصل می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!

3 (2) شاید آپشن رنگ زرد سانست در کیا استینگر جذاب به نظر آید اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا