معرفی کیا کارنیوال فیس لیفت

0
(0)

ما می‌دانیم که کیا در حال کار بر روی نسخه فیس لیفت MPV سدونا بوده و هم‌اکنون نیازی به منتظر ماندن برای معرفی رسمی این خودرو نیست. کره‌ای‌ها نسخه به‌روز شده کارنیوال که اساساً نسخه ریبج شده سدونا در آمریکا می‌باشد را در خاک خود معرفی کرده‌اند.

1239 1024x576 معرفی کیا کارنیوال فیس لیفت

درست همانند تصاویر جاسوسی که قبلاً منتشر شده، این ون بزرگ در بخش جلو دارای چراغ‌های جدیدی است که از تکنولوژی تمام LED استفاده می‌کنند. سپر نیز کمی تغییر یافته و جلوپنجره نیز الگوی متفاوتی دارد. تغییرات بخش عقب پررنگ‌تر بوده زیرا چراغ‌های عقب نیز طراحی جدیدی را پذیرا شده‌اند.

1240 1024x576 معرفی کیا کارنیوال فیس لیفت

از نظر قوای محرکه، این ون خانوادگی در کره جنوبی دارای پیشرانه توربودیزل 2.2 لیتری بهبود یافته‌ای است که در آمریکا وظیفه به حرکت درآوردن سورنتو را بر عهده دارد. هنوز مشخصات این پیشرانه منتشر نشده اما حدس می‌زنیم پیشرانه مورد بحث در سانتافه نیز بکار رفته باشد و قدرت 200 اسب بخاری و گشتاور 434 نیوتون متری داشته باشد. گفته شده کارنیوال فیس لیفت همچنین دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جدیدی نیز خواهد بود.

1241 1024x576 معرفی کیا کارنیوال فیس لیفت

اما سدونای بازار آمریکا همچنان با پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری که کم‌مصرف‌تر شده عرضه خواهد شد. گیربکس جدید یاد شده نیز با این پیشرانه همراه خواهد شد اما هنوز چیزی تأیید نشده است. زمان معرفی و عرضه دقیق کیا سدونا فیس لیفت مشخص نیست اما با توجه به افت فروش سریع مدل فعلی در بازار آمریکا معتقدیم کیا به سرعت نسخه فیس لیفت را ارائه خواهد کرد. به نظر می‌رسد نمایشگاه خودروی نیویورک فرصت مناسبی برای معرفی این خودرو باشد اما برای دیدن این خودرو باید حداقل چند هفته‌ای صبر کنیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی کیا K900 مدل 2019: امپراطوری از خاوران

0 (0) شاید بهتر باشد امروزه بر روی برند محصولات وسواس کمتری به خرج داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا