معرفی کیا پیکانتو X-Line جدید

0
(0)

از امروز فروش نسخه جدید کیا پیکانتو با نام X-Line آغاز شده است. این خودرو از شاخصه‌های الهام گرفته از شاسی بلندها و همچنین پیشرانه بنزینی 1.25 لیتری بهره می‌برد. بهای این خودرو از 12595 پوند آغاز شده و با این مبلغ به پیشرانه‌ای 1.25 لیتری متصل به گیربکس 5 سرعته دستی دست می‌یابید اما برای سفارش گیربکس 4 سرعته اتوماتیک باید 650 پوند اضافی پرداخت.

648. 1024x679 معرفی کیا پیکانتو X Line جدید

پیکانتو X-Line خودرویی طویل‌تر، پهن‌تر و قدبلندتر از دیگر نسخه‌های عادی بوده و دارای نمایی خشن و ارتفاع بیشتر از سطح زمین (حدود 15 میلی‌متر) می‌باشد. عناصر سبز لیمویی در جلوپنجره و اطراف مه شکن‌ها باعث می‌شود تریم X-Line متمایزتر باشد. همچنین پوشش‌های مشکی اطراف رکاب‌های جانبی و قوس چرخ‌ها نیز به این موضوع کمک کرده‌اند. دستگیره درب‌ها به رنگ بدنه بوده و در بخش عقب نیز شاهد دو خروجی اگزوز بوده و رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی، آنتن بال کوسه‌ای و چراغ‌های LED نیز از دیگر مشخصات این خودروی شهری می‌باشند.

649 1024x668 معرفی کیا پیکانتو X Line جدید

در داخل کابین نیز دوخت‌های سبز لیمویی روی غربیلک فرمان D شکل، اهرم تعویض دنده و استراحت گاه دست کار شده و از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی 7 اینچی با رادیوی DAB، بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو، پوشش چرم، دستگیره درب داخلی کروم، پدال‌های فولادی ضدزنگ، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع خودکار و ورود بدون کلید اشاره کرد.

650 1024x680 معرفی کیا پیکانتو X Line جدید

پیکانتو X-Line همچنین به‌صورت استاندارد از ترمز اضطراری خودکار بهره می‌برد. پیشرانه 4 سیلندر 1.25 لیتری یاد شده قدرت 83 اسب بخاری و گشتاور 122 نیوتون متری داشته و برای به‌کارگیری در نسل جدید این خودرو که سال پیش معرفی شد بازنگری وسیعی را تجربه کرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

حضور قوی کیا در نمایشگاه خودروی ژنو 2017

0 (0) سبد محصولات هیبریدی کیا به‌طور رسمی گسترش یافت. این کمپانی کره‌ای از جدیدترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا