معرفی کیا نیرو الکتریکی

0
(0)

کیا در نمایشگاه بین‌المللی خودروهای الکتریکی کره جنوبی از محصول کاملاً جدید نیرو الکتریکی رونمایی کرد. این خودرو که قبلاً به فرم کانسپت نیرو الکتریکی به نمایش درآمده بود هماهنگی زیادی با مدل استاندارد و پلاگین هیبریدی خود دارد. علیرغم شباهت‌های زیادی در بحث طراحی ظاهری، نیرو الکتریکی دارای سپر جلوی منحصربه‌فرد با ورودی هوای اسپورت تر و دیلایت های متمایز می‌باشد.

1483 1024x683 معرفی کیا نیرو الکتریکی

دیگر تغییر مهم این خودرو نسبت به برادران خود اضافه شدن جلوپنجره با الگویی متمایز و منحصربه‌فرد است. همچنین روی این جلوپنجره درگاه شارژ الکتریکی نیرو نیز قرار گرفته است. تکمیل کننده اصلاحات صورت گرفته در طراحی ظاهری این خودرو ورودی‌های هوای جدید در پایین بدنه و پوشش‌های پلاستیکی بیشتر است که باعث شکل گرفتن اسپلیتر جلو شده است. نیرو الکتریکی همچنین دارای رینگ‌های 17 اینچی با طراحی متفاوت است که احتمالاً برای کاهش درگ این طراحی انجام شده است. نمای عقب این خودرو نسبت به برادران استاندارد تفاوت زیادی ندارد اما سپر با ورودی‌های هوای جدید متمایز شده است.

1484 1024x683 معرفی کیا نیرو الکتریکی

کیا اشاره زیادی به مشخصات فنی نیرو الکتریکی جدید نداشته اما تأیید کرده این خودرو با دو مجموعه باتری متفاوت از جمله نمونه 64 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. این باتری باعث می‌شود نیرو محدوده حرکتی 380 کیلومتری داشته باشد. همچنین نیرو الکتریکی با مجموعه باتری 39.2 کیلووات ساعتی هم در دسترس خواهد بود که برد 240 کیلومتری را ایجاد خواهد کرد.

1485 1024x683 معرفی کیا نیرو الکتریکی

چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما کیا می‌گوید نیرو الکتریکی با طیف وسیعی از سیستم‌های کمک راننده عرضه خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به دستیار پیشگیری از برخورد، هشدار خروج خودرو از خط رانندگی، کروز کنترل هوشمند و هشدار برخورد از عقب اشاره داشت. کیا امیدهای زیادی برای موفقیت نیرو الکتریکی دارند زیرا در سه روز ابتدایی 5 هزار پیش سفارش دریافت کرده است. این خودروساز همچنین گفته نیرو پلاگین هیبریدی نیز محبوب بوده زیرا سال پیش‌ فروش 23647 دستگاهی را تجربه کرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

افزایش ساعتی قیمت کیا اسپورتیج در ایران

0 (0) شرکت اطلس خودرو نماینده کیا در ایران قیمت کیا اسپورتیج را به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما