معرفی کیا استونیک میکس و پیکانتو ویو سفارشی

0
(0)

کیا دو نسخه‌ی سفارشی از کراس اوور استونیک و خودروی شهری پیکانتو را در بریتانیا معرفی کرده است. این دو خودرو به ترتیب میکس و ویو نام دارند.
استونیک میکس که بهای پایه‌ی 18200 پوندی دارد با رنگ بدنه‌ی سفید و سقف نارنجی عرضه می‌شود. این خودرو در کابین نیز از عناصر نارنجی‌رنگ، پوشش پارچه‌ای مشکی و پوشش چرم خاکستری به همراه تریم مخصوص بهره می‌برد.

2418 1024x641 معرفی کیا استونیک میکس و پیکانتو ویو سفارشی

دیلایت های LED، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع، دوربین دنده‌عقب، شیشه‌های عقب تیره، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی، رادیو DAB، اپل کارپلی و اندروید اتو و… به‌صورت استاندارد در این خودرو به چشم می‌خورند.
مشتریان در دل کیا استونیک میکس شاهد قرار گرفتن پیشرانه‌ی 1 لیتری با قدرت 118 اسب بخار و گشتاور 171 نیوتون متری خواهند بود. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با یک گیربکس 6 سرعته دستی همراه شده اما با پرداخت هزار پوند اضافی می‌توان گیربکس 7 سرعته دوکلاچه را نیز سفارش داد.

2419 1024x630 معرفی کیا استونیک میکس و پیکانتو ویو سفارشی

اما کیا پیکانتو ویو قیمت پایه‌ی 11895 پوندی دارد. این خودرو از رنگ بدنه‌ی آبی بهره برده و کابین نیز دارای پوشش چرم و پارچه می‌باشد.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودروی شهری می‌توان به رینگ‌های 15 اینچی آلیاژی، شیشه‌های عقب تیره، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی، رادیو DAB، اپل کارپلی و اندروید اتو و شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. برخی عناصر سفیدرنگ، ساتین کروم و جعبه ذخیره‌ای با استراحت گاه دست کشویی از دیگر تغییرات این خودروی سفارشی می‌باشند.

کیا پیکانتو ویو با پیشرانه‌ی 1 لیتری که خروجی 66 اسبی و گشتاور 96 نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. این پیشرانه به یک گیربکس 5 سرعته دستی کوپل شده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

کیا موهاوی

3 (7) کیا برای اولین بار در سال 2008 در کرهٔ جنوبی اس‌یووی کاملاً جدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما