سریعترین خودروی تاریخ کیا

0
(0)

کیا پس از تیزر رسمی مدل آینده GT سدان، ویدئوی کوتاه دیگری منتشر کرده که گو‌شه‌ای از توانایی‌های فنی آن را به تصویر می‌کشد.
پیش از هر چیز، شتاب اولیه 5.1 ثانیه‌‌ای خودروی موردبحث را می‌بینیم که در مقایسه با دیگر محصولات این خودروساز سریع‌ترین زمان به حساب می‌آید.

2018 Kia GT REndering 538x357 سریعترین خودروی تاریخ کیا

فرزند تازه‌نفس کیا فرم بدنه چهار درب فَست‌بک بزرگ خواهد داشت. متأسفانه هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره سایر مشخصات فنی و ظاهری آن نداریم. در ویدئوی مذکور حتی نوای خروجی از اگزوزها نیز توسط صدای بسیار زیاد موزیک پوشیده شده است.

این‌طور به نظر می‌رسد که خودروساز کره‌ای خلق مدل‌های به‌اصطلاح پرفورمنس را بسیار جدی گرفته و تولید GT سدان، تازه سرآغاز تحول عظیمی است که پس از به خدمت گرفتن آلبرت بیِرمان (Albert Biermann) از اعضای سابق گروه M ب‌ام‌و، کلید زده‌اند. بیِرمان با حضور خود در هیوندای و کیا اثرات مثبتی گذاشت که به‌عنوان یک نمونه بازر می‌توان بهبود قابل‌توجه کیا اُپتیما و اُپتیما GT را در مقایسه با نسل پیشین مثال زد.

همچنان که پیش‌تر هم اشاره کرده‌ایم، رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه 2017 آمریکای شمالی واقع در دیترویتِ آمریکا انجام خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تکنولوژی هیبریدی ملایم در کیا اسپورتیج و سید

0 (0) همانند تمامی خودروسازان کیا نیز با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تری در اروپا روبرو شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا