رندرهایی نزدیک به واقعیت از نسل جدید کیا اپتیما

0
(0)

اولین رندرها از نسل جدید کیا اپتیما که ژوئن امسال منتشر شدند رویکردی تکاملی در طراحی آن‌را نشان می‌دادند اما تصاویر جاسوسی و به دنبال آن اولین تیزرهای رسمی نشان داده‌اند که در نسل آیندهٔ این سدان کره‌ای با ظاهر متفاوتی مواجه خواهیم بود. حال بر اساس تیزرهای نسل جدید اپتیما، رندرهایی طراحی شده که بسیار به واقعیت نزدیک به نظر می‌رسند. هرچند در این خودرو خطوط کلی بدنه تفاوت چندانی با نسل کنونی ندارد اما بخش جلویی آن کاملاً متفاوت است.

2687 1024x576 رندرهایی نزدیک به واقعیت از نسل جدید کیا اپتیما

اپتیمای جدید از دماغه‌ای تهاجمی برخوردار شده که در طرفین آن چراغ‌های LED زاویه‌داری جای گرفته‌اند و جلوپنجرهٔ موسوم به پوزهٔ ببر نیز گسترده‌تر شده تا سدان میان سایز اپتیما را به خودروی شیک‌تری تبدیل کند. انتقال جا پلاک به روی سپر و چراغ‌های جدید که با نواری LED به هم متصل شده‌اند نیز از بارزترین تغییرات بخشی عقبی اپتیما هستند. این چراغ‌ها احساس پریمیوم‌تری به خودرو بخشیده‌اند تا جایی که احساس می‌شود با محصولی از جنسیس طرف هستیم. رینگ‌های چند پرهٔ دورنگ توربین مانند نیز تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی اپتیما مدل 2021 هستند.

2688 1024x576 رندرهایی نزدیک به واقعیت از نسل جدید کیا اپتیما

فعلاً فقط یک تصویر تیزری از داخل نسل جدید اپتیما منتشر شده که در یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی دیده می‌شود که از سمت راست به نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی متصل شده است. به نظر می‌رسد کیا از تعداد دکمه‌های فیزیکی روی کنسول میانی اپتیما کاسته و دسته‌دندهٔ بزرگ نسل کنونی را با یک شیفتر کوچک دوار جایگزین کرده است. به‌طورکلی داشبورد خودرو نمای تمیزتری نسبت به نسل فعلی دارد. اپتیما همواره از لحاظ فنی اشتراکات زیادی با هیوندای سوناتا دارد و بنابراین نسل آیندهٔ آن‌هم باید از پیشرانه‌های پسرعمویش استفاده کند. برای دیدن نسل جدید کیا اپتیما نیاز نیست زیاد صبر کنیم زیرا احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مقایسه شاسی بلندها کیا سورنتو و مزدا CX-9

3 (2) بسیار کم پیش می‌آید که دو رقیب در یک سگمنت با فاصله‌ای بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا