رد درخواست انجام فراخوان مقامات کره‌ای توسط کیا هیوندای

0
(0)

گروه هیوندای موتور که شامل دو برند هیوندای و کیا می‌باشد گزارش مربوط به انجام فراخوان حدود 200 هزار خودرو را رد کرد.

در اکثر موارد فراخوان‌ها به‌صورت داوطلبانه و اغلب فعالانه انجام می‌شوند تا از آسیب به رابطه با مصرف‌کننده‌ها و تبلیغات منفی درباره‌ی برند جلوگیری شود.

hyundai kia رد درخواست انجام فراخوان مقامات کره‌ای توسط کیا هیوندای

طبق گزارش وب‌سایت کره‌ای The Investor، سخنگوی گروه هیوندای موتور گفته که این کمپانی نمی‌تواند یافته‌های اولیه‌ی بررسی انجام شده توسط وزارت زمین، زیرساخت و حمل‌ونقل کره را قبول کند.
این سخنگو گفت:
ما معتقدیم بررسی‌های مربوط به نقص قطعاتی که با ایمنی خودرو رابطه دارند باید دوباره انجام شوند. هم‌اکنون ما نمی‌توانیم یافته‌های وزارت را قبول کنیم.

علاوه بر موارد یاد شده خبری هم منتشر شده که می گوید در ادامه‌ی این یافته‌ها یک درخواست عمومی برای فراخوان نیز صورت گرفته است. رد درخواست انجام فراخوان توسط گروه هیوندای موتور برای اولین بار در این کشور صورت می‌گیرد.

شاید به منظور انجام فراخوان تحقیقات و بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد. انتظار می‌رود هیوندای این تحقیقات را به وسیله‌ی عمل مدیریت خودروی کره با شک و تردید مواجه کند.

به عنوان نتیجه وزارت حمل‌ونقل کره جنوبی انتظار دارد که این کمپانی بجای یک فراخوان کامل تنها به تعمیراتی رایگان در برخی نمایندگی‌ها اکتفا نماید.

احتمال اینکه یک خودروساز بخواهد به‌طور کامل از دستور فراخوان سرپیچی کند، کم است زیرا دولت این قدرت را دارد که عملیات ساخت آن کمپانی را متوقف و گواهی‌های تجارت را لغو کند. چنین حرکتی می‌تواند در سایر بازارها منعکس شود و احتمال از بین بردن یک برند در یک شب وجود دارد.

با این وجود همین خبر خودداری هیوندای از انجام فراخوان به‌صورت عمومی منتشر شده و احتمال اینکه ذهنیت خریداران نسبت به دو برند کیا و هیوندای تغییر کند وجود دارد. آن‌ها شاید فکر کنند که یک دستور متمرکز روی ایمنی نادیده گرفته شده است.

اما عمده نقص‌های متوجه محصولات کیا و هیوندای شامل نقص در خطوط ترمز، سیگنال‌های هشدار ترمز پارک، کنیسترهای کنترل پیشرانه و خطوط سوخت است.

از جمله خودروهایی که تحت تاثیر این قضیه قرار گرفته‌اند می‌توان به سانتافه، آوانته، جنسیس، اکوئوس، سوناتا، موهاوه، سورنتو، کارنیوال و… اشاره کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

کیا اسپورتیج فیس لیفت!

0 (0) چهارمین نسل از کیا اسپورتیج در پاییز سال 2015 معرفی شده بنابراین آماده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا