حضور کانسپت کیا نیرو الکتریکی در CES

0
(0)

کیا در حال پیش‌نمایش نیرو الکتریکی با کانسپت جدیدی است که هشتم ژانویه در لاس‌وگاس و در رویداد الکترونیک مصرف‌کننده CES معرفی خواهد شد.

761 1024x576 حضور کانسپت کیا نیرو الکتریکی در CES

این خودروساز جزئیات زیادی از محصول جدید خود منتشر نکرده اما می‌دانیم که قوای محرکه باتری-الکتریکی با راندمان بسیار بالا خواهد داشت. کیا می‌گوید این خودرو دارای اینترفیس انسان-ماشینی خواهد بود که هرگز پیش از این دیده نشده و همچنین از سیستم نورپردازی گرافیک موشن پیشرفته‌ای سود خواهد برد.

762 1024x576 حضور کانسپت کیا نیرو الکتریکی در CES

البته با توجه به اخبار پیشین می‌دانیم که همان قوای محرکه بدون آلایندگی هیوندای آیونیک الکتریکی در کیا نیرو الکتریکی بکار خواهد رفت. این قوای محرکه در آیونیک قدرت 118 اسب بخاری و گشتاور 296 نیوتون متری داشته و از پیشرانه 28 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که بنا به گفته EPA باعث ایجاد محدوده حرکتی 199 کیلومتری می‌شود.

763 1024x576 حضور کانسپت کیا نیرو الکتریکی در CES

از نظر بصری، کیا نیرو الکتریکی جدید دارای نمای جلوی به‌روز شده با جلوپنجره اصلاح شده‌ای خواهد بود که با درگاه شارژ یکپارچه شده و همچنین جایگاه مه شکن‌ها نیز عوض شده است. احتمالاً سپر جلو نیز تغییر خواهد یافت. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED در جلو و عقب به همراه نوشته نورانی نیرو الکتریکی در سپر عقب اشاره کرد. انتظار می‌رود نسخه الکتریکی این خودرو اواخر سال جاری معرفی شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!

3 (2) شاید آپشن رنگ زرد سانست در کیا استینگر جذاب به نظر آید اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا