جیپ‌بازی با کیا سورنتو!

0
(0)

هر وقت که سری به مناطق صعب‌العبور موآب بزنید احتمالاً چندین دستگاه از مدل‌های گوناگون جیپ را خواهید دید که به آسانی از موانع عبور می‌کنند. البته چیزی که معمولاً در موآب نخواهید دید کیا سورنتو 2019 جدید است که در حال گلاویز شدن با یکی از دشوارترین موانع آفرود یعنی دروازه جهنم است. به نظر می‌رسد رد کردن این مانع توسط یک خودروی خانوادگی که زوایای حمله و فرار چندان گیرایی ندارد کاری نشدنی باشد اما خب کیا سعی داشته این کار را امتحان کند.

900 1024x576 جیپ‌بازی با کیا سورنتو!

البته برخی تغییرات در این خودرو صورت گرفته‌اند اما لیست تغییرات یاد شده وسیع نیست. لاستیک‌های BFGoodrich KO2 جایگزین لاستیک‌های استاندارد شده و سینی زیر موتور نیز نصب شده است. اگر شما به عنوان راننده بتوانید از چنین موانعی رد شوید احترام فوق‌العاده‌ای را به دست خواهید آورد. به نظر می‌رسد کیا در تلاش اول خود به دردسر افتاده به گونه‌ای که حرکات عجیبی داشته و گوشه سپر عقب را از دست می‌دهد. سورنتو به آرامی بالا می‌خزد که در این زمان لاستیک‌ها به هرزگردی افتاده و برای کسب کشش دود از آن‌ها برمی‌خیزد. نهایتاً شاهد صعود حرفه‌ای وار سورنتو از دروازه جهنم هستیم.

901 1024x576 جیپ‌بازی با کیا سورنتو!

این عمل برای کراس اووری همچون سورنتو یک شکنجه محسوب می‌شود. سورنتو زمانی که بیرون مدرسه منتظر از راه رسیدن بچه‌ها باشد بسیار خوشحال‌تر خواهد بود! البته اگر فردی تصمیم بگیرد تا کمی جوانی کند سورنتو مشکلی نخواهد داشت. فقط مطمئن شوید که از محافظ‌ها و لاستیک‌های زاپاس کافی برخوردار و کمی هم احتیاط را چاشنی کار کنید!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تکنولوژی هیبریدی ملایم در کیا اسپورتیج و سید

0 (0) همانند تمامی خودروسازان کیا نیز با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تری در اروپا روبرو شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا