تأیید تولید شاسی‌بلند بزرگ کیا Telluride

0
(0)

نسل جدید فورته/سراتو یکی از برجسته‌ترین خودروهای کیا است که در نمایشگاه دیترویت 2018 معرفی می‌شود اما مدیر طراحی این کمپانی یعنی پیتر شرایر مشتاق است اخبار و اطلاعات جذابی درباره خودرویی کاملاً متفاوت به ما ارائه دهد! شاسی‌بلند فول سایز Telluride که چند سال پیش و در همین نمایشگاه دیترویت معرفی شد سرانجام چراغ سبز تولید را دریافت کرد یعنی این قدبلند بزرگ کره‌ای روی خط مونتاژ خواهد رفت. چه زمانی این کار صورت می‌گیرد؟ بنا به گفته شرایر این کار به زودی صورت می‌گیرد.

692 1024x683 تأیید تولید شاسی‌بلند بزرگ کیا Telluride

زمانی که درباره جنبه‌های گوناگون نسخه تولیدی از شرایر پرسیده شده او گفته است: “بله در حقیقت ما داریم روی آن خودرو کار می‌کنیم.” این گفته‌های مهم در زمان کنفرانسی خبری که در دیترویت برگزار شده بر زبان شرایر جاری شده است. مدیر طراحی کیا موتورز اروپا نیز گفته که Telluride در اروپا توجیه زیادی نداشته و کیا معتقد است سورنتو برای برآورده کردن نیازهای مشتریانی که به شاسی بلندهای بزرگ علاقه دارند کافی است.

693 1024x683 تأیید تولید شاسی‌بلند بزرگ کیا Telluride

ایالات‌متحده بازار اصلی شاسی بلندها خواهد بود اما انتظار می‌رود بازارهای دیگر نیز همین رویه را در پیش بگیرند. برای مثال مدیر کیا از موفقیت موهاوه در روسیه و چند بازار دیگر نام می‌برد؛ به عبارت دیگر، Telluride احتمالاً در خارج از آمریکا فروخته خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو برای بازارهای فرمان راستی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

694 1024x683 تأیید تولید شاسی‌بلند بزرگ کیا Telluride

به عنوان یادآوری بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مدل کانسپت 2016 کیا بر پایه سورنتو ساخته شده بود اما 11.1 سانتی‌متر بلندتر، 12 سانتی‌متر پهن‌تر و 24.1 سانتی‌متر طویل‌تر از این خودرو بود. نیروبخش Telluride کانسپت سیستم پلاگین هیبریدی بود که از یک پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری و واحدی الکتریکی تشکیل شده و قدرت 400 اسبی آن به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

695 1024x683 تأیید تولید شاسی‌بلند بزرگ کیا Telluride

درحالی‌که مدل کانسپت دارای 4 صندل کاپیتانی و ردیف سوم نیمکتی بوده اما انتظار داریم مدل تولیدی دارای طراحی مرسوم باشد. نیازی به گفتن نیست که درب‌های قیچی شکل آن نیز در نسخه تولیدی وجود نخواهند داشت. منتظر اخبار بیشتر از این خرس بزرگ کیا باشید!

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

اولین تجربه رانندگی با کیا اسپورتیج فیس‌لیفت 2018

0 (0) این کیا اسپورتیج 2018 است. شاید نتوان تغییرات زیادی را در ظاهر آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا