بوسه بر کیا اپتیما و برنده شدن آن !

0
(0)

به تازگی موسسه KISS FM آستین با خودروساز کره ای کیا همکاری کرده تا مسابقه ای عجیب وغریب با نام “کیا را ببوس” را راه اندازی کنند. جایزه ی این مسابقه یک دستگاه اپتیما LX 2017 جدید با بهای حدود 22 هزار دلار (پیش از افزودن هرگونه آپشن) است. حداقل 20 نفر دور این سدان میدسایز جمع شدند تا در ماراتنی 50 ساعته آن را ببوسند! تمامی مراحل این مسابقه ی عجیب به صورت زنده در اینترنت پخش می شد.

kiss a kia contest بوسه بر کیا اپتیما و برنده شدن آن !

شرکت کننده ها پس از یک ساعت بوسیدن فلز و پلاستیک 10 دقیقه زمان استراحت دریافت می کردند. شایان  ذکر است تمامی داوطلبان باید پس از هر بار استراحت جای خود را به صورت چرخشی عوض می کردند.

kiss a kia contest 05 بوسه بر کیا اپتیما و برنده شدن آن !

پس از اینکه زمان 50 ساعته مسابقه به پایان رسید، 7 نفر در مسابقه باقی مانده بودند. در پایان واضح است که باید برنده برای به خانه بردن کیا اپتیما 2017 مشخص می شد. برنده ی این مسابقه Dilini Jayasuriya خوش شانس اهل آستین بود. 6 نفر دیگر که در کل ماراتن حضور داشتند جوایزی نظیر بلیت کنسرت های جاستین تیمبرلیک و برونو مارس و همچنین بلیت های ویژه و VIP شهر آستین را دریافت کردند.

kiss a kia contest 02 بوسه بر کیا اپتیما و برنده شدن آن !

اگرچه بوسیدن یک خودرو به مدت تقریباً دو روز و استراحتی کوتاه در هر ساعت کار سختی محسوب نمی شود اما برخی افراد معتقدند این عمل کمی شرم آور بوده مخصوصاً اینکه به صورت زنده نیز در اینترنت پخش می شده است. از طرف دیگر خرید یک خودروی جدید در این روزها نیازمند وضعیت مالی خوب است مخصوصاً اگر در دهه ی دوم یا سوم زندگی خود باشید.

kiss a kia contest 03 بوسه بر کیا اپتیما و برنده شدن آن !

سؤال این است: آیا شما این کار را انجام می‌دادید؟!

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

کیا اسپورتیج فیس لیفت!

0 (0) چهارمین نسل از کیا اسپورتیج در پاییز سال 2015 معرفی شده بنابراین آماده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا