انتشار تصاویر رسمی از کابین کیا موهاوی جدید

0
(0)

کیا چندی پیش تصاویری از فیس‌لیفت اس‌یووی موهاوی منتشر کرد و حالا پس از انتشار یک تیزر، تصاویر کاملی از کابین آن‌را هم در وب‌سایت کره‌ای خود منتشر کرده است. این تصاویر تقریباً همهٔ قسمت‌های طراحی داخلی موهاوی جدید را نشان می‌دهند. با توجه به این تصاویر، کابین موهاوی جدید کاملاً نسبت به قبل تغییر کرده و لوکس‌تر شده است.

2663 1024x576 انتشار تصاویر رسمی از کابین کیا موهاوی جدید

در میانهٔ داشبورد این خودرو یک صفحه‌نمایش بزرگ 12.3 اینچی افقی به چشم می‌خورد درحالی‌که یک نمایشگر قابل تنظیم هم برای سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی هم پشت غربیلک فرمان چهارپرهٔ بازطراحی شده قرار گرفته و یک شارژر بی‌سیم هم در کنسول مرکزی تعبیه شده است. در این تصاویر دیده می‌شود که کیا با استفاده از تریم چرمی دورنگ مشکی و بژ در کل کابین موهاوی، فضای مجللی را ایجاد کرده است که ‌تریم آلومینیومی و نوارهای چوبی هم به این ویژگی افزوده‌اند. دو ردیف اول صندلی‌ها به گرم‌کن و تهویه مجهز هستند درحالی‌که سرنشینان ردیف دوم می‌توانند از کنترلر مجزای خود برای تنظیم سیستم تهویه استفاده کنند.

2664 1024x576 انتشار تصاویر رسمی از کابین کیا موهاوی جدید

موهاوی شاسی‌بلندی با ساختار بدنه روی شاسی است و بنابراین باید توانایی‌های آفرود مناسبی داشته باشد. به همین دلیل در کنسول مرکزی آن انتخاب‌گری با شش حالت رانندگی مختلف شامل راحت، اقتصادی، اسپرت، شن‌وماسه، گِل‌ولای و برف تعبیه شده است. این ماشین در کرهٔ جنوبی اما تنها با یک پیشرانه عرضه می‌شود که از نوع 3 لیتری V6 توربودیزل با 256 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

2665 1024x576 انتشار تصاویر رسمی از کابین کیا موهاوی جدید

موهاوی جدید طی هفته‌های آینده رسماً و به‌طور کامل معرفی خواهد شد. قیمت نسخهٔ جدید این ماشین در کرهٔ جنوبی از 47 میلیون وون معادل 39 هزار دلار آغاز می‌شود. هرچند موهاوی جدید برای مواجهه با رقبا در ایالات‌متحده خوب و مناسب به نظر می‌رسد اما فعلاً هیچ نشانه‌ای از احتمال عرضهٔ آن در آمریکا وجود ندارد. البته موهاوی به‌عنوان یک اس‌یووی هفت‌نفره احتمالاً فروش کراس‌اوور تلوراید را با مشکل مواجه می‌کند و به همین دلیل به‌احتمال‌زیاد کیا برنامه‌ای برای عرضهٔ آن در بازار آمریکای شمالی ندارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تکنولوژی هیبریدی ملایم در کیا اسپورتیج و سید

0 (0) همانند تمامی خودروسازان کیا نیز با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تری در اروپا روبرو شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا