انتشار تصاویر رسمی از کابین شاسی‌بلند جدید کیا

0
(0)

پس از انتشار تیزر بدنه‌ی شاسی‌بلند جدید و کوچک کیا در هفته‌ی گذشته، این خودروساز کره‌ای تصاویر طراحی رسمی از کابین محصول جدید خود را نیز منتشر کرده است. در کابین این خودرو سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 10.25 اینچی مجهز به دکمه‌های فیزیکی را می‌توان مشاهده کرد. صفحه‌نمایش لمسی خودرو نیز باعث دسترسی به برخی عملکردهای خودرو می‌شود. این صفحه‌نمایش در وسط داشبورد و بالای ورودی‌های هوا قرار گرفته است. در اطراف آن نیز متریال متالیک دیده می‌شوند.

2630 1024x555 انتشار تصاویر رسمی از کابین شاسی‌بلند جدید کیا

غربیلک فرمان چندکاره‌ی این خودرو مشابه نمونه‌ی بکار رفته در کیا استونیک بوده و پشت فرمان نیز پشت آمپرهای سنتی و صفحه دیجیتال دیده می‌شوند. کنترل شیشه‌ها و آینه‌های برقی نیز روی درب راننده جای گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های کابین محصول جدید کیا می‌توان به تریم فیبر کربنی و متالیک بیشتر اشاره کرد.

2631 1024x724 انتشار تصاویر رسمی از کابین شاسی‌بلند جدید کیا

در این تصاویر نسخه‌ی اتوماتیک شاسی‌بلند کیا دیده می‌شود. این خودرو همچنین از حالت رانندگی آفرود سود برده و دکمه‌ی مربوط به آن را می‌توان در نزدیکی اهرم تعویض دنده مشاهده کرد. از دیگر ویژگی‌های خودرو می‌توان به کنترل حرکت در سرپایینی، قفل دیفرانسیل و شاید دیگر ویژگی‌های کمک به حرکت در آفرود اشاره کرد.

2632 1024x724 انتشار تصاویر رسمی از کابین شاسی‌بلند جدید کیا

صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده، حسگرهای پارک و سیستم استارت/استاپ نیز از جمله تجهیزات این خودرو خواهند بود. سیستم نورپردازی هماهنگ با صدا نیز با توجه به نوع موزیک پخش شده نورپردازی داخل کابین را تغییر می‌دهد. کیا احتمالاً در هفته‌های آینده شاسی‌بلند جدیدش را معرفی خواهد کرد و فروشش هم از نیمه‌ی دوم سال جاری در بازار کره آغاز خواهد شد. عرضه‌ی جهانی این خودرو نیز اندکی پس از عرضه در کره جنوبی خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات کیا استینگر

0 (0) استینگر (Stinger)، سدان جدید دیفرانسیل عقب، چهار درب و اسپورت بَک کیا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا