آینده‌ی کیا را چگونه تصور می‌کنید؟!

0
(0)

در چند دهه قبل تا حدودی می‌توانستیم پیش‌بینی‌ای از تغییرات صنعت خودرو در آینده داشته باشیم اما هم‌اکنون سرعت پیشرفت و ظهور تکنولوژی‌های جدید به گونه‌ای بوده که حتی نمی‌توان چند سال آینده را به‌صورت تقریبی پیش‌بینی کرد. در سال 2015 مرسدس بنز با کانسپت چشمگیر خود که F 015 لاکچری نام داشت توجهات را به خود جلب کرد و بسیار معتقدند این خودرو نشان دهنده آینده این شرکت است.

371 1024x512 آینده‌ی کیا را چگونه تصور می‌کنید؟!

این کانسپت با استفاده از قوای محرکه الکتریکی قادر است اورهنگ های جلو و عقب فوق‌العاده کوتاه و کابینی جادار داشته باشد. شاید طراحی با نام Aaron Jaryong Koo از این خودرو الهام گرفته و طراحی مشابهی برای برند کیا داشته است. این خودرو که نام ساده‌ی ون خانوادگی خودران کیا را با خود یدک می‌کشد درست همان نام را نشان می‌دهد. خودروی موردبحث علیرغم اینکه بیش از 60 سانتی‌متر کوتاه‌تر از کیا سدوناست اما فضای کابینی برابر را ارائه می‌کند.

372 1024x512 آینده‌ی کیا را چگونه تصور می‌کنید؟!

از آنجایی که کانسپت کیا کاملاً خودران بوده بنابراین نیازی به تلف کردن فضا با داشبورد سنتی یا غربیلک فرمان نیست. به همین خاطر کابین ون خودران کیا از دو صندلی بزرگ روبروی هم و یک صندلی نیمکتی بزرگ تشکیل شده که می‌تواند به عنوان مکانی عالی برای استراحت کودکان نیز بکار رود. مرسدس بنز همزمان با معرفی کانسپت F 015 لاکچری اعلام کرد که شاید چنین خودرویی در سال 2030 روی خط تولید رود. اگر پیش‌بینی‌ها صحیح باشند ما می‌توانیم در یک دهه آینده چنین خودروهایی را از مرسدس و کیا در خیابان‌ها ببینیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

قیمت و مشخصات کیا سورنتو فیس‌لیفت 2019

0 (0) کیا سورنتو 2019 فیس لیفت که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2017 معرفی شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما