کیا اسپورتیج 2019، کراس‌اوور کره‌ای در اتاق عمل!

0
(0)

تنها حدود دو سال از عرضه چهارمین نسل کیا اسپورتیج به بازار می‌گذرد اما از آنجایی که فرایند تولید یک محصول نسبت به قبل کوتاه‌تر از گذشته می‌شود از دیدن تصاویر جاسوسی نسخه فیس لیفت این خودرو تعجبی نمی‌کنیم. البته عرضه این مدل کمی طول خواهد کشید اما آشنایی مقدماتی با اسپورتیج فیس لیفت خالی از لطف نیست.

992 کیا اسپورتیج 2019، کراس‌اوور کره‌ای در اتاق عمل!

اگرچه که فیس لیفت های دنیای خودرو معمولاً با تغییرات عمده همراه نیستند اما اسپورتیج چیزی بیشتر از یک جراحی ساده را پشت سر خواهد گذاشت. کیا نه تنها فرم چراغ‌های جلو را تغییر می‌دهد بلکه واحدهای روز روشن LED خاص خود را در با مجموعه یاد شده یکپارچه کرده است. سپر جلو نیز زیر دست جراحان رفته و تریم پلاستیکی متفاوتی دور مه شکن‌ها را احاطه کرده است. بدون هرگونه تعجبی، پروفایل جانبی اسپورتیج بدون تغییر باقی مانده اگرچه که احتمال استفاده از رینگ‌های متفاوت وجود دارد. همچنین انتظار می‌رود رنگ‌های بدنه جدیدی برای این خودرو ارائه شود.

993 کیا اسپورتیج 2019، کراس‌اوور کره‌ای در اتاق عمل!

اما اوضاع در عقب خودرو جالب‌تر است زیرا چراغ‌ها نیز اصلاح شده‌اند. خوشبختانه عکاسان توانسته‌اند در زمان ترمز گرفتن از نمای پشت عکس بگیرند که همین امر به ما اجازه می‌دهد تا گرافیک جدید چراغ‌ها را مشاهده کنیم. اگرچه نمی‌توان چراغ میله‌ای بکار رفته در نسخه قبل از فیس لیفت ببینیم اما احتمالاً نسخه فیس لیفت نیز دارای همین چراغ خواهد بود. سپر عقب نیز به‌روز شده است. هنوز تصویری از کابین اسپورتیج 2019 منتشر نشده اما احتمال ایجاد تغییرات بیشتر در این بخش نیز ضعیف است. احتمالاً سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو به‌روز خواهد شد و برخی تکنولوژی‌های ایمنی جدید نیز در نظر گرفته خواهند شد.

994 کیا اسپورتیج 2019، کراس‌اوور کره‌ای در اتاق عمل!

این برند کره‌ای قبلاً اعلام کرده اسپورتیج نهایتاً از تکنولوژی 48 ولتی هیبرید ملایم استفاده خواهد کرد و شاید در اسپورتیج فیس لیفت آن را ببینیم. این سیستم که بدواً برای بهبود مصرف سوخت و کاهش میزان آلایندگی ساخته شده در نسل جدید سید هم دیده خواهد شد. این خودرو هم در نمایشگاه ژنو 2018 حاضر خواهد بود. شاید کیا تصمیم بگیرد اسپورتیج فیس لیفت را با آغاز ماه اکتبر و افتتاح نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کند اما هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات کیا استینگر

0 (0) استینگر (Stinger)، سدان جدید دیفرانسیل عقب، چهار درب و اسپورت بَک کیا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد کیا